Novi Sad
29.03.2016.
09:07 > 09:12
Gradsko saobraćajno preduzeće planira da u 72 autobusa ugradi sistem koji će omogućiti da kao pogon koriste smešu eurodizela i komprimovanog prirodnog gasa (CNG).
  • djole

    31.03.2016 16:09
    odlican potez jer koliko sam video na pumpama cena gasa konstatno opada, za ocekivati je da bude niza od pedeset dinara po litru.
  • stari gsp-ovac

    29.03.2016 16:05
    bravo
    Konačno da neko radi i planski i dugoročno u intereu firme i da se počinje ozbiljnije štediti! "Stojku " ili ti hejterima iz prošlih garnitura koji su za sobom ostavili samo čemer i jad bih poručio da se ugledaju malo na sadašnje rukovodstvo.
  • Ananije

    29.03.2016 15:50
    put u propast
    Ovo je jako lose , duel ful sistem.je sistem.koji se ne primenjuje za saobracaj autobuski, i niko od prevoznika ga ne primenjuje ne Ato sto su glupi vec zato sto je apsolutno neisplativo. Ovo.je prevara veka koju sprovode Arci i Pavicevic i nema nikakvog osnova nit analize koja to opravdava a pored toga nisu uradjena 5 vozila vec samo.jedno koje sada trosi vise nego dok.na njega nije bio ugradjen ovaj sistem. Zasto redakcija radija 021 ne ispita malo ovaj slucaj, zovite inzenjere Gsp oni znaju istinu al nazalost moraju da cute jer Arci seje strah pretnjama .
  • Gane

    29.03.2016 14:50
    Dual fuel sistem se odlicno pokazao u praksi prevoznika u zemljama iz okruzenja,tako da je ovo pametan potez ovih nasih!
  • Urke

    29.03.2016 13:33
    Izvinjavamo se zbog greske u tekstu. GSP gasi vozni park a ne gasifikuje. Gasifikovati vozila stara vise od 20 god. to samo moze ova vlast, ali samo pred izbore. PLJACKA!!!.
  • Stojko

    29.03.2016 12:56
    Prevara veka, kao sve što rade kadrovi SNS-a. Ova 72 vozila su prosečne starosti oko 15 godina (prosečni vek vozila u normalnim zemljama je 12 godina), na koja će se ugraditi ovaj sistem. Samo na jednom vozilu je ugrađen ovaj sistem, a ne na pet, čiji rezultati su katastofalni. Vozilo troši više nego što je trošilo. Razlog je sistem rada većine vozila u JGSP, a to je kreni stani sistem. Po nekoliko desetina stajališta postoje u zoni grada i na svakom je vozač dužan da stane. Stani kreni sistem nije adekvatan za ovaj duel-fuel sistem ne računajući starost voznog parka.
    Ovo služi kao i mnoge druge stvari muvanje sa održavanjem računarske opreme i programa, sistemom kvaliteta koji još ne funkcioniše, ugradnjom ovakvih sistema, ... da se odlazeća garnitura nakrade novca iz javnog preduzeća.
  • Jane

    29.03.2016 12:22
    Gradski prevoznik je izgleda na dobrom putu!IObnavlja se vozni park,radi se na ustedama,vodi se racuna o ekologiji grada!Ovo je za svaku pohvalu!
  • Онисим

    29.03.2016 11:19
    Драги грађани Новог Сада немојте вјеровати у ову причу,та 72 аутобуса се распадају.
  • darko

    29.03.2016 10:23
    gas'kacija

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna